::: POWRÓT DO POPRZEDNIEJ STRONY
    MARKA

    WYDAWNICTWA ZWARTE:

    DZIAŁ 5.1 - ZARZĄDZANIE:

    Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy / Betata Skrzypacz [w:] Zarządzanie wartością firmy : praca zbiorowa / red. Andrzej Herman, Andrzej Szablewski; [aut.] Jan D. Antoszkiewicz [et al.] (Seria: Warsztaty Menedżerskie)
    Warszawa : „Poltext”, 1999, s. 283-312
    Sygnatura 5.1


    DZIAŁ 5.2 - PRZEDSIĘBIORSTWO:

    Metody pomiaru wartości marki / Piotr Polański [w:] Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa / red. Barbara Dobiegała-Korona, Andrzej Herman
    Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji DIFIN, 2006, s. 411-432
    Sygnatura 5.2

    Znaczenie marki w budowie wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego / Adam Rudzewicz [w:] Studia nad gospodarką : przedsiębiorstwo, samorząd terytorialny, sektory / red. nauk. Jan Komorowski, Zbigniew Piotrowski
    Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2005, s. 33-37
    Sygnatura 5.2


    DZIAŁ 5.7 - ZARZĄDZANIE WIEDZĄ:

    Wizualizacja marki produktu / Andrzej Saj [w:] Ochrona wiedzy a kapitał intelektualny organizacji / red. nauk. Wiesław Kotarba
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s. 140-147
    Sygnatura 5.7

    Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa / Ewa Głuszek
    Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2004, s. 163-190 (Rozdz. 7 - Marki produktów)
    Sygnatura 5.7


    DZIAŁ 11 - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE:

    Strategie rozwoju handlu / Tomasz Domański
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005, s. 54-114 (Rozdz. 2 - Strategie rozwoju marki własnej)
    Sygnatura 11


    DZIAŁ 13 - MARKETING-PODSTAWY:

    Encyklopedia marketingu : definicje, zasady, metody / Tadeusz Sztucki
    Warszawa : Agencja Wydawnicza „PLACET”, 1998, s. 160-162 (Marka produktu)
    Sygnatura 13

    Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy / Bernd Schmitt, Alex Simonson (Seria: Biblioteka Menedżera)
    Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999
    Sygnatura 13

    Kompendium wiedzy o marketingu / red. nauk. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
    Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006, s. 167-175 (Rozdz. 10.2 - Marka)
    Sygnatura 13

    Komunikacja marketingowa : instrumenty i metody : praca zbiorowa / red. Barbara Szymoniuk
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s. 44-48 (Rozdz. 2.2 - Marka firmy i jej oferty)
    Sygnatura 13

    Kotler o marketingu: jak kreować i opanowywać rynki / Philip Kotler (Seria: Biblioteka Menedżera)
    Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999, s. 81-101 (Cz. I.4 - Opracowanie propozycji wartości i budowanie kapitału marki)
    Sygnatura 13

    Kreowanie polskiej marki na rynku miedzynarodowym : studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej / Marek Grzybowski
    [w:] Trendy i wyzwania współczesnego marketingu / red. nauk. Monika Boguszewicz-Kreft
    Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa ; Warszawa : CeDeWu, 2013, s. 135-143
    Sygnatura 13

    Leksykon marketingu / red. Jerzy Altkorn, Teodor Kramer
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998, s. 140-142 (Marka)
    Sygnatura 13

    Marketing / Halina Szulce, Magdalena Florek, Tomasz Żyminkowski
    Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 2006, s. 96-107 (Rozdz. 10 - Rodzaje i funkcje marki)
    Sygnatura 13

    Marketing / Andrzej Wiśniewski
    Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1995, s. 79-84(Pojęcia marki produktu i znaku firmowego oraz ich znaczenie w marketingu; Kształtowanie marki przez firmy; Strategie marki stosowane przez firmy)
    Sygnatura 13

    Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler, Wyd. 4
    Warszawa : Gebethner i S-ka, 1994, s. 410-420 (Decyzje dotyczące marki)
    Sygnatura 13

    Marketing od A do Z / Tim Ambler
    Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999, s. 54-62, 118-122, 161, 224-226, 293-302, 335-348, 377-379, 383-397
    Sygnatura 13

    Marketing : kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania : praca zbiorowa / red. Lechosław Garbarski
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011, s. 157-191 (Rozdz. 11 - Decyzje związane z produktem i marką)
    Sygnatura 13

    Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa / red. Lechosław Garbarski
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011, s. 215-226 (Rozdz. 11.5 - Decyzje dotyczące marki)
    Sygnatura 13

    Marketing : pierwsza polska edycja / Krzysztof Przybyłowski i in.
    [Warszawa] : Dom Wydawniczy ABC, 1998, s. 305-313 (Strategia marki)
    Sygnatura 13

    Marketing : podręcznik europejski/ Philip Kotler i in.
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002, s. 625-638 (Rozdz. 13.4.2 - Marka produktu)
    Sygnatura 13

    Marketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa / red. Tomasz Gołębiowski
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003, s. 209-217 (Rozdz. 4.4 - Kształtowanie marki)
    Sygnatura 13

    Marketing wartości / Peter Doyle
    Warszawa : Wydawnictwo Felberg SJA, 2003, s. 255-297 (Rozdz. 7 - Budowanie kapitału marki)
    Sygnatura 13

    Polskie marki w opinii konsumentów / Agnieszka Smalec [w:] Współczesny marketing trendy, działania / red. nauk. Genowefa Sobczyk
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s. 353-360
    Sygnatura 13

    Strategie marketingowe na rynku politycznym / Michał Jaśniok
    Kraków : Wolters Kluwer, 2007, s. 182-188 (Strategie marki politycznej)
    Sygnatura 13

    Środki i formy marketingowego oddziaływania na konsumentów / red. Arnold Pabian (Seria: Monografie, Nr 141)
    Częstochowa : Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2008, s. 75-91 (Rozdz. 2.4 - Marka)
    Sygnatura 13

    Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski, Wyd. 2 poszerz.
    Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006, s. 286-300 (Spontaniczna świadomość marki; Pierwsza wymieniona marka; Wspomagana świadomość marki)
    Sygnatura 13

    Zarządzanie marką / Henryk Mruk [w:] Marketing: uwarunkowania i instrumenty / Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce, Wyd. 2 zm.
    Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2007, s. 128-145
    Sygnatura 13

    Zarządzanie marką / Jack Bureau [w:] Podręcznik marketingu / red. nauk. Michael J. Thomas (Seria: Przedsiębiorczość)
    Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998, s. 216-238
    Sygnatura 13

    Znaczenie marki we współczesnym marketingu / Adam Mokrysz, Katarzyna Mokrysz [w:] Ekspansja czy regres marketingu ?/ red. nauk. Elżbieta Duliniec i in.
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s. 325-331
    Sygnatura 13


    DZIAŁ 13.1 - MARKETING MIĘDZYNARODOWY:

    Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004, s. 199-208 (Rozdz. 5.1.3 - Kształtowanie marki produktu)
    Sygnatura 13.1

    Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk
    Warszawa : CeDeWu, 2007, s. 143-150 (Rozdz. 6.1.2 - Globalizacja marek)
    Sygnatura 13.1

    Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego / Adam Gwiazda
    Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 1999, s. 67-74 (Rozdz. IV.4 - Produkty i marki globalne)
    Sygnatura 13.1


    DZIAŁ 13.2 - ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE:

    Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański (Seria: Przedsiębiorczość)
    Warszawa-Łódź : Wydawnictwo Naukowe, PWN 2001, s. 118-174 (Rozdz. 8 -Strategie rozwoju marek handlowych)
    Sygnatura 13.2

    Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska
    Lublin : Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, 1998, s. 82-86 (Rozdz. 8 - Marka i opakowanie jako element strategii produktu)
    Sygnatura 13.2


    DZIAŁ 13.5 - MARKETING PRODUKTU:

    Koncepcja produktu w marketingu międzynarodowym / Renata Zembura (Seria: Pomocnicze Materiały Dydaktyczne)
    Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2000, s. 22-23 (Rozdz. 4 - Strategia marki w marketingu międzynarodowym)
    Sygnatura 13.5

    Kreowanie marek z pasją / Helen Edwards, Derek Day
    Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006
    Sygnatura 13.5

    Kreowanie silnej marki / Maciej Dębski (Seria: Marketing Bez Tajemnic)
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009
    Sygnatura 13.5

    Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju / Marta Hereźniak
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011
    Sygnatura 13.5

    Marketing. Cz. 2. Produkt, cena / Andrzej Wiśniewski
    Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1994, s. 5-21
    Sygnatura 13.5

    Marketing produktów żywnościowych / Czesław Kos, Joanna Szwacka-Salmonowicz
    Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, 1997, s. 129-131 (Rozdz. 9.6 - Marka)
    Sygnatura 13.5

    Marketing przedsiębiorstw przemysłowych / red. Władysław Mantura
    Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2000, s. 101-104 (Rozdz. 3.3 - Marka produktu)
    Sygnatura 13.5

    Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / red. Stanisław Sudoł, Jadwiga Szymczak, Mirosław Haffer
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000, s. 23-28 (Marka)
    Sygnatura 13.5

    Nazwy firm i produktów / Marek Zboralski (Seria: Marketing Bez Tajemnic)
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000, s. 29-56 (Rozdz. 2 - Nazwa=marka+promocja), 67-69 (Perswazja via marka), 147-148 (Marka jej celem)
    Sygnatura 13.5

    Nomen omen czyli Jak nazwać firmę i produkt / Marek Zboralski
    Warszawa : Business Press, [1996?], s. 19-43 (Rozdz. 2 - Nazwa a marka, promocja, strategia…)
    Sygnatura 13.5

    Strategia marki / Jerzy Altkorn (Seria: Marketing Bez Tajemnic)
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
    Sygnatura 13.5

    Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski, Wyd. 2 zm. (Seria: Marketing Bez Tajemnic)
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999, s. 59-83 (Cz. II - Marka i opakowanie)
    Sygnatura 13.5

    Zarządzanie produktem : praca zbiorowa / red. Bogdan Sojkin
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003, s. 54-90 (Rozdz. 2 - Marka)
    Sygnatura 13.5


    DZIAŁ 13.6 - REKLAMA:

    Reklama : co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność ? / Robert Heath
    Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008, s. 51-69 (Rozdz. 5 - Jak przetwarzamy wiedzę o markach ?), 110-144 (Rozdz. 6 - Jak przechowujemy wiedzę o markach?)
    Sygnatura 13.6

    Reklama : techniki perswazyjne / Anna Kozłowska
    Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2011, s. 307-341 (Rozdz. 10 - Reklama w procesie budowania wizerunku marki)
    Sygnatura 13.6


    DZIAŁ 13.7 - PUBLIC RELATIONS:

    Marka a public relations / Andrzej Świątecki [w:] Public relations : znaczenie społeczne i kierunki rozwoju / red. nauk. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło
    Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008, s. 198-225
    Sygnatura 13.7


    DZIAŁ 13.8 - PROMOCJA:

    Product placement : niekonwencjonalny sposób promocji / Adam Czarnecki (Seria: Marketing Bez Tajemnic)
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003, s. 88-95(Sposób prezentacji produktu (marki); Lokowanie marki i lokowanie kategorii produktu; Lokowanie produktu (marki) pierwszo- i drugoplanowe), 141-144 (Wspieranie wizerunku marki; Kreowanie marek)
    Sygnatura 13.8

    Promocja przedsiębiorstwa i produktu / Barbara Szymoniuk i in.
    Lublin : Wydawnictwa Uczelniane Politechniki Lubelskiej, 1998, s. 42-47 (Rozdz. 2.3 - Marka firmy i produktu)
    Sygnatura 13.8


    DZIAŁ 33 - INTERNET W BIZNESIE. e- GOSPODARKA:

    Tworzenie marki pracodawcy z wykorzystaniem społeczności sieciowych / Mikołaj Pindelski [w:] Tworzenie przewag konkurencyjnych z wykorzystaniem społeczności sieciowych / red. Mikołaj Pindelski
    Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2009, s. 83-102
    Sygnatura 33


    DZIAŁ 64.2 - WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA:

    Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek
    Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s. 45-51 (Rozdz. 2.1.1 - Marka), s. 153-183 (Rozdz. 6 - Wycena marki)
    Sygnatura 64.2


    DZIAŁ DZIAŁ 83 - USŁUGI:

    Pozycja rynkowa marek handlowych i jej determinanty / Magdalena Małkowska-Borowczyk [w:] Zarządzanie usługami w gospodarce rynkowej : handel, gastronomia, turystyka / red. nauk. Jan Mikołajczyk ; Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu (Seria: Monografie Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu, Nr 3)
    Poznań : Wydawnictwo i Dukarnia UNI-DRUK s.j., 2007, s. 101-110
    Sygnatura 83


    DZIAŁ 89.2- ROZWÓJ REGIONALNY:

    Kształtowanie wartości marki w polskich przedsiębiorstwach w przeddzień wejścia Polski do Unii Eurpejskiej / Honorata Howaniec [w:] Rozwój lokalny
    i regionalny po wejściu Polski do Unii Europejskiej : praca zbiorowa. T. 1
    / red. Anna Barcik, Ryszard Barcik
    Bielsko-Biała : Wydawnictwo Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, 2006, s. 314-323
    Sygnatura 89.2


    DZIAŁ 105.1 - PRZEDSIĘBIORSTWO A JAKOŚĆ:

    Marka produktu jako wyznacznik postaw konsumenckich / Janusz Śnihur [w:] Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / red. Sylwester Makarski
    Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005, s. 192-199
    Sygnatura 105.1

    Postrzegana wartość marki jako element jej konkurencyjności na rynku żywności w Polsce / Hanna Górska-Warsewicz [w:] Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / red. Sylwester Makarski
    Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005, s. 92-99
    Sygnatura 105.1

    Silna marka jako wyznacznik jakości produktu na przykładzie rynku piwa / Artur Krukowski, Tomasz Kijek [w:] Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / red. Sylwester Makarski
    Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005, s. 295-303
    Sygnatura 105.1


    BROSZURY:

    Jak skutecznie chronić markę i tajemnice firmy // Poradnik Gazety Prawnej. - 2004, nr 28
    Sygnatura 13.5



    DOKUMENTY ELEKTRONICZNE:

    Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego / Mariola Łuczak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 56, s. 157-168

    Cykl życia marki na rynku / Marzanna K. Witek-Hajduk // Zeszyty Naukowe Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej. - 2010, t. 27, s. 180-201

    Filozofia marki w aspekcie rozwoju turystyki na przykładzie miast i gmin województwa zachodniopomorskiego / Grażyna Rosa // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 53, s. 239-246

    Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej / Jarosław Kowalski // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 55, s. 409-422

    Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU / Beata Meyer // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług.
    - 2010, nr 55, s. 219-228

    Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego / Grażyna Rosa, Krzysztof Barczyk // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 56, s. 193-200

    Marka a wartość dla akcjonariuszy w okresie kryzysu finansowego 2008-2009 / Grzegorz Urbanek // Problemy Zarządzania. - 2011, nr 1, s. 155-169

    Marka firmy jako wyznacznik pozycji rynkowej / Wiesław Chrząszcz // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2002, nr 605, s. 169-182

    Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu / Marcin Janowski // Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług - 2010,
    nr 46, s. 123-130

    Marketing wirusowy a sposób postrzegania marki / Anna Scheibe // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 88, s. 91-100

    Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu / Sławomir Kotylak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 56, s. 133-144

    Perspektywy rozwoju marek w sektorze żywnościowym w Polsce / Hanna Górska-Warsewicz // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
    w Warszawie. Problemy Rolnictwa Światowego. - 2008, T. 5(20), s. 7-14

    Pozycjonowanie marki na rynku globalnym - możliwości i ograniczenia / Danuta Szwajca // Economy and Management. - 2009, nr 1, s. 44-59

    Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku / Magdalena Grębosz // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 55, s. 385-396

    Rola marki w reklamie prasowej / Adalberta Walden-Kozłowska, Wacław Dąba // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2005, nr 675, s. 21-39

    Najnowszy dokument:
    Rola zaufania w budowaniu marki pracodawcy z wyboru / Monika Chodorek, Barbara Józefowicz // Marketing i Rynek. - 2014, nr 5, dod. CD nr 5, s. 950-956

    Rozpoznawalność marek wybranych produktów (wyniki badań ankietowych) / Dorota Witkowska, Janusz Witkowski // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. - 2007, nr 62, s. 97-117

    Selektywność udziału marki na rynku / Stefan Mynarski // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2005, nr 680, s. 5-12

    Selektywność wyboru marek na rynku / Stefan Mynarski // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2000, nr 543, s. 5-22

    Siła marki a wyniki finansowe banków / Grzegorz Urbanek // Zarządzanie i Finanse. - 2012, nr 4, T. 2, s. 353-364

    Skuteczność kreowania tożsamości marki w internecie / Grzegorz Szymański, Robert Blażlak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 88, s. 109-117

    Społeczności internetowe w procesie budowania silnej marki / Małgorzata Grzegorczyk, Bartłomiej Kurzyk // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 57, s. 179-188

    Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina / Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 56, s. 201-212

    Najnowszy dokument:
    Strategiczne zarządzanie marką miasta - wybrane aspekty / Ewa Glińska // Marketing i Rynek. - 2014, nr 5, dod. CD nr 5, s. 352-358

    Wpływ działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkową znajomość marki / Honorata Howaniec // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2011, nr 63, s. 84-90

    Współczesne zarządzanie marką / Małgorzata Ostrowska // Zeszyty Naukowe. Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa. - 2009, z. 96, s. 196-208

    Zagadnienia promocji wybranych marek samochodów osobowych na rynku polskim w latach dziewięćdziesiątych / Regina Klimkowska // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2003, nr 624, s. 53-63

    Zaufanie jako element zarządzania marką / Tomasz Dryl // Zarządzanie i Finanse. - 2012, nr 2, T. 2, s. 43-53

    Znaczenie konkursu „Teraz Polska” w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa / Katarzyna Przybylska // Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - 2006, nr 720, s. 157-171

    Znaczenie marek własnych sieci handlowych w Polsce / Aleksandra Lubańska // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej. - 2011, nr 87, s. 83-94

    Znaczenie marki dla samorządu województwa zachodniopomorskiego / Grażyna Rosa // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2010, nr 61, s. 363-372

    Znaczenie marki i kategorii produktu w decyzjach nabywczych konsumentów / Yuliya Smygur // Zeszyty Naukowe Studentów i Doktorantów Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. - 2010, nr 1, s. 235-244

    Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej „Polska” / Mariola Łuczak // Zarządzanie i Finanse. - 2012, nr 2, T. 2, s. 117-134

    Zróżnicowanie kampanii reklamowych w obrębie marki jako efekt różnic kulturowych / Monika Nalewajek / Zeszyty Naukowe Studentów i Doktorantów Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. - 2011, nr 2, s. 135-143


    ARTYKUŁY Z CZASOPISM:

    Bank i Kredyt

    Wykorzystanie marki do kreowania wartości w bankach / Grzegorz Urbanek // Bank i Kredyt. - 2005, nr 1, s. 67-76


    Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa

    Przewaga konkurencyjna organizacji w świetle kryteriów wyboru marki / Janusz Ząbek // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2013, nr 2, s. 57-66

    Pozycjonowanie marki oparte na idei CSR / Iwona Mendyk, Bartosz Zdunek // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2012, nr 9, s. 3-12

    Rola marki w tworzeniu trwałej przewagi konkurencyjnej / Tomasz J. Dąbrowski // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2012, nr 2, s. 76-84

    Budowa marki i zarządzanie zasobami ludzkimi w koncepcji employer brand / Katarzyna Wojtaszczyk // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2011, nr 3,
    s. 37-46

    Wartość marki dla firmy i klienta / Grzegorz Urbanek // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2004, nr 11, s. 22-28

    Plasowanie - sztuka zdobywania miejsca w świadomości nabywcy / Robert Góra // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2000, nr 10, s. 23-26

    Czynniki kształtujące wartość marki / Marek Panfil // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 1999, nr 4, s. 22-25

    Wycena wartości rynkowej marki / Marek Panfil // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 1999, nr 3, s. 19-21

    Pozycjonowanie nowego produktu na rynku / Ilona Penc-Pietrzak // Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 1999, nr 2, s. 13-16


    Ekonomista

    Kapitał marki a rozwój jednostek terytorialnych / Magdalena Florek // Ekonomista. - 2013, nr 3, s. 411-425


    Handel Wewnętrzny

    Najnowszy artykuł:
    Pozacenowe elementy budowania wizerunku marki własnej w komunikacji sieci handlowych FMCG na rynku polskim / Magdalena Nowak // Handel Wewnętrzny. - 2014, nr 2, s. 153-163

    Najnowszy artykuł:
    Symboliczny i społeczny wymiar marki - wpływ na zachowania konsumentów odzieży / Katarzyna Sempruch-Krzemińska // Handel Wewnętrzny. - 2014, nr 1,
    s. 80-88

    Marki własne - instrument konkurowania detalistów na polskim rynku / Bartłomiej Stopczyński // Handel Wewnętrzny. - 2010, nr 1/2, s. 22-28

    Globalna marka na globalnym rynku / Agnieszka Jeran // Handel Wewnętrzny. - 2008, nr 4/5, s. 10-16

    Determinanty silnej marki na polskim rynku farb / Arkadiusz Moroz // Handel Wewnętrzny. - 2008, nr 3, s. 42-46

    Rozwój marek własnych w Polsce / Urszula Kłosiewicz-Górecka // Handel Wewnętrzny. - 2007, nr 4/5, s. 14-22

    Strategie marki w procesie globalizacji / Arkadiusz Moroz // Handel Wewnętrzny. - 2007, nr 1, s. 26-30

    Strategie rozwoju marki własnej za granicą / Tomasz Domański // Handel Wewnętrzny. - 2005, nr 3, s. 6-10

    Strategie rozwoju marki własnej na rynku polskim / Tomasz Domański // Handel Wewnętrzny. - 2005, nr 2, s. 8-13

    Rozwój marek własnych w Polsce / Urszula Kłosiewicz-Górecka // Handel Wewnętrzny. - 2004, nr 4/5, s. 10-14


    Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie

    Jak zbudować nową markę ? / Katarzyna Majchrzak // Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie. - 2009, nr 1, s. 72-79


    Marketing i Rynek

    Najnowszy artykuł:
    Proces postrzegania marek produktów u dzieci / Anna Sibińska, Marta Smoręda, Magdalena Zamolska // Marketing i Rynek. - 2013, nr 12, s. 20-27

    Kształtowanie marki kluczowych przedsiębiorstw budowlanych / Andrzej Buszko // Marketing i Rynek. - 2013, nr 8, s. 32-37

    Odtworzenie cyklu życia marki na przykładzie marki napojów Hellena / Krzysztof Koszela, Bogdan Sojkin // Marketing i Rynek. - 2013, nr 7, s. 22-30

    Proces wyboru ambasadora marki / oprac. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2013, nr 7, s. 38-39

    Sprawdzanie hipotez w marketingu na przykładzie badań ocen poszerzeń marek : metodologia, stan wiedzy i perspektywy dalszych badań / Ryszard Kłeczek // Marketing i Rynek. - 2013, nr 3, s. 8-16

    Skala konstruowania siebie przez marki - polska adaptacja skali Brand Engagement In Self-Concept (BESC) / Wiktor Razmus // Marketing i Rynek. - 2012,
    nr 8, s. 15-19

    Reklama a siła i wartość marki dla wybranych kategorii produktów / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2012, nr 5, s. 15-21

    Marki obszarów turystycznych jako instrument stymulowania rozwoju turystyki w Polsce / Maciej Dębski // Marketing i Rynek. - 2012, nr 5, s. 28-35

    Wpływ strategii co-brandingu na kapitał marki / Magdalena Grębosz // Marketing i Rynek. - 2012, nr 3, s. 7-13

    Koncepcja wielozmysłowego doświadczania marki / oprac. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2012, nr 3, s. 39-40

    Marka przedsiębiorstwa jako nowy paradygmat brandingu / Tomasz J. Dąbrowski // Marketing i Rynek. - 2011, nr 9, s. 2-8

    Wizerunek marki na niskowysiłkowym torze przetwarzania danych / Wiktor Razmus // Marketing i Rynek. - 2011, nr 8, s. 16-20

    Wpływ marki na wartość dla akcjonariuszy na przykładzie wybranych spółek notowanych na WGPW / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2011, nr 8,
    s. 29-35

    Kolor i kształt w identyfikacji marki - cz. 2 / Andrzej Falkowski, Dustin Du Cane, Justyna Olszewska // Marketing i Rynek. - 2011, nr 5, s. 16-21

    Kolor i kształt w identyfikacji marki - cz. 1 / Andrzej Falkowski, Dustin Du Cane, Justyna Olszewska // Marketing i Rynek. - 2011, nr 4, s. 13-18

    Marka w sieci : jak Internet może zniszczyć reputację marki / Artur Olczak, Rita Sobczyk // Marketing i Rynek. - 2010, nr 12, s. 13-19

    Jak zmierzyć siłę marki kraju ? / oprac. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2010, nr 12, s. 34-35

    Próba scalenia koncepcji zarządzania marką / oprac. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2010, nr 11, s. 39-41

    Model przygotowania strategii marki miejsca / Piotr Lutek, Andrzej Gołoś // Marketing i Rynek. - 2010, nr 10, s. 17-24

    Wykorzystanie marki w sektorze dostawców energii / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2010, nr 10, s. 31-37

    Znaczenie marki na rynku odzieżowym / Katarzyna Sempruch, Jacek Kall // Marketing i Rynek. - 2010, nr 8, s. 25-30

    Osobowość marki a jej kapitał z perspektywy konsumenta / Oleg Gorbaniuk, Joanna Wolska // Marketing i Rynek. - 2010, nr 7, s. 8-13

    Metody pomiaru wizerunku marki / Wiktor Razmus // Marketing i Rynek. - 2010, nr 6, s. 10-15

    Struktura wiedzy o marce / Wiktor Razmus // Marketing i Rynek. - 2010, nr 5, s. 9-14

    Reklama i promocja w zniekształcaniu wizerunku i pamięci marki / Andrzej Falkowski, Alicja Grochowska // Marketing i Rynek. - 2010, nr 5, s. 34-40

    Wpływ liczby i rodzaju modyfikacji oryginalnych nazw marek na ich błędne rozpoznawanie / Oleg Gorbaniuk, Ewelina Sawicka // Marketing i Rynek. - 2009,
    nr 11, s. 8-14

    Czynniki determinujące liczbę marek w portfelu / Jacel Kall i in. // Marketing i Rynek. - 2009, nr 8, s. 2-6

    Typologia osobowości marek / Oleg Gorbaniuk, Marta Gajda // Marketing i Rynek. - 2009, nr 7, s. 14-19

    Kulturowe podejście do zarządzania marką na globalnym rynku / oprac. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2009, nr 6, s. 37-39

    Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców / Agnieszka Izabela Baruk // Marketing i Rynek. - 2009, nr 2, s. 32-37

    Deprecjacja marki w negatywnej reklamie porównawczej / Andrzej Falkowski, Marcin Szymański, Agnieszka Woźnica // Marketing i Rynek. - 2009, nr 1, s. 15-21

    Rola instytucji kultury w kreowaniu marki miasta / Magdalena Sobocińska // Marketing i Rynek. - 2009, nr 1, s. 22-30

    Wymiary personifikacji marek / Oleg Gorbaniuk, Katarzyna Ostrowska // Marketing i Rynek. - 2008, nr 10, s. 8-13

    Sposoby kreacji silnej marki na polskim rynku farb / Arkadiusz Moroz // Marketing i Rynek. - 2008, nr 5, s. 28-31

    Motywy producentów podejmowania produkcji pod markami detalistów / Ewa Kiczmachowska // Marketing i Rynek. - 2007, nr 10, s. 20-26

    Pozycjonowanie marek należących do detalistów w Polsce / Ewa Kiczmachowska.// Marketing i Rynek. - 2007, nr 9, s. 23-29

    Architektura marek jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa / Maciej Dębski // Marketing i Rynek. - 2007, nr 5, s. 14-21

    Bodźce seksualne w reklamie prasowej a zapamiętanie marki / Jean-Christophe Giger, Ewa Domaradzka, Anna Majkowska, Grzegorz Pochwatko // Marketing
    i Rynek. - 2007, nr 5, s. 35-38

    Sieć sklepów jako marka / Jacek Kall // Marketing i Rynek. - 2007, nr 3, s. 2-7

    Marka miasta / Magdalena Korczyńska // Marketing i Rynek. - 2006, nr 12, s. 2-10

    Podstawowe prawdy o luksusie / Katarzyna Lewko, Artur Jasiński // Marketing i Rynek. - 2006, nr 6, s. 7-14

    Wpływ wizerunku marki na postrzeganie cech jej użytkownika / Agnieszka Kozak, Aneta Gózik, Agnieszka Trojanowska // Marketing i Rynek. - 2006, nr 2,
    s. 21-25

    Zastosowanie wskaźnika siły marki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2004, nr 12, s. 2-8

    Zwiększenie efektywności strategii budowy marki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2004, nr 11, s. 2-9

    Pajęczyna marek / Shirley Leitch, Neil Richardson ; oprac. z ang. Jarosław Sawicki // Marketing i Rynek. - 2004, nr 9, s. 39-40

    Założenia koncepcji marki turystycznej / Aleksander Panasiuk // Marketing i Rynek. - 2004, nr 8, s. 2-7

    Polskie marki produktowe w okresie przemian gospodarczych / Maciej Dębski // Marketing i Rynek. - 2004, nr 7, s. 22-28

    Marki dóbr i usług w opinii konsumentów / Barbara Mikołajczyk, Robert Wolny // Marketing i Rynek. - 2004, nr 4, s. 32-34

    Znaczenie marki w sektorze producentów piwa / Adam Sadowski // Marketing i Rynek. - 2004, nr 3, s. 23-27

    Postawy konsumentów wobec marek / Barbara Kucharska, Mirosława Malinowska // Marketing i Rynek. - 2004, nr 1, s. 25-29

    Drugoplanowe elementy wsparcia marki / Jacek Kall // Marketing i Rynek. - 2003, nr 11, s. 14-21

    Tożsamość marki we wprowadzaniu marki na rynek / Jacek Kall // Marketing i Rynek. - 2003, nr 10, s. 2-7

    Zarządzanie marką w warunkach globalizacji gospodarki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2002, nr 10, s. 11-15

    Pomiar kapitału marki - miary marketingowe / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2002, nr 4, s. 2-8

    Strategie marki na rynku dóbr produkcyjnych / Maciej Urbaniak // Marketing i Rynek. - 2002, nr 4, s. 14-19

    Strategie rozwoju marek handlowych - cz. 2 / Tadeusz Domański // Marketing i Rynek. - 2001, nr 10, s. 9-13

    Strategie rozwoju marek handlowych - cz. 1 / Tadeusz Domański // Marketing i Rynek. - 2001, nr 9, s. 9-13

    Narodowość jako marka handlowa / John O’Shaughnessy, Nicholas Jackson O’Shaughnessy; oprac. Tomasz Oracz // Marketing i Rynek. - 2001, nr 7, s. 30-34

    Budowa lojalności względem marki na rynku dóbr przemysłowych / Zygmunt Waśkowski // Marketing i Rynek. - 2001, nr 3, s. 17-23

    Architektura marki / David A. Aaker, Erich Joachimsthaler ; oprac. z ang. Monika Sikorska // Marketing i Rynek. - 2001, nr 2, s. 33-38

    Globalizacja marki - nowe wyzwania marketingowe / Tomasz Domański // Marketing i Rynek. - 2001, nr 1, s. 7-12

    Marki handlowe bez granic / Christopher M. Moore, John Fernie, Steve Burt, oprac. Tadeusz Oracz // Marketing i Rynek. - 2001, nr 1, s. 36-40

    Mantra marki - zastosowanie i kryteria / Kevin Lane Keller; oprac. Daria Wiekiera // Marketing i Rynek. - 2000, nr 12, s. 34-35

    Marka a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2000, nr 8/9, s. 8-16

    Uwarunkowania i konsekwencje rozwoju marek prywatnych / Zygmunt Waśkowski // Marketing i Rynek. - 2000, nr 7, s. 2-7

    Marka w strategiach rozwoju firm produkcyjnych na przykładzie przedsiębiorstw przemysłu spożywczego / Bożena Słomińska // Marketing i Rynek. - 2000,
    nr 7, s. 24-29

    Składniki kapitału marki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2000, nr 6, s. 15-24

    Marki handlowe w Polsce / Urszula Kłosiewicz // Marketing i Rynek. - 2000, nr 6, s. 25-29

    Koncepcja kapitału marki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 2000, nr 5, s. 8-15

    Techniki public relations w działaniach promocyjnych marki produktu / Tomasz Makaruk // Marketing i Rynek. - 2000, nr 5, s. 16-22

    Przywiązanie do marki a wartości indywidualne konsumentów / Artur Domurat // Marketing i Rynek. - 2000, nr 3, s. 8-15

    Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy Altkorn // Marketing i Rynek. - 2000, nr 2, s. 19-22

    Prywatne marki - szansa czy zagrożenie ? / David Dunne, Chakravarthi Narasimhan ; oprac. Małgorzata Goławska // Marketing i Rynek. - 1999, nr 12, s. 42-44

    Budowanie marki firmy sieciowej poprzez tożsamość / Andrzej Kacprzyk // Marketing i Rynek. - 1999, nr 11, s. 11-14

    Efektywne wykorzystywanie marki firmy lub produktu / Jarosław Filipek // Marketing i Rynek. - 1999, nr 10, s. 2-7

    Wizerunek marki i jego znaczenie / Małgorzata Kieżel // Marketing i Rynek. - 1999, nr 6, s. 14-16

    Metody oceny marek / Jerzy Altkorn // Marketing i Rynek. - 1999, nr 5, s. 2-6

    Wojna marek / oprac. z ang. Tomasz Oracz // Marketing i Rynek. - 1999, nr 5, s. 34-35

    Bezcenna marka / Sara Lorge; oprac. Tomasz Oracz // Marketing i Rynek. - 1999, nr 2, s. 43-44

    Definicje marki w literaturze i opinii ekspertów. Cz. 2 / Leslie de Chernatonay, Francesca Dall'Olmo Riley ; oprac. z ang. Małgorzata Goławska // Marketing i Rynek.
    - 1998, nr 12, s. 40-41

    Definicje marki w literaturze i opinii ekspertów. Cz. 1 / Leslie de Chernatonay, Francesca Dall'Olmo Riley ; oprac. z ang. Małgorzata Goławska // Marketing i Rynek.
    - 1998, nr 11, s. 31-33

    Image - czynnikiem sukcesu firmy / Magdalena Biedermann, Maciej Urbaniak // Marketing i Rynek. - 1998, nr 11, s. 17-19

    Marka detalisty - kolejny krok w stronę nowej jakości w polskim handlu / Magdalena Biedermann // Marketing i Rynek. - 1998, nr 10, s. 17-20

    Stereotypy i ich wpływ na przekaz reklamowy oraz postrzeganie wizerunku marki / Małgorzata Kieżel // Marketing i Rynek. - 1998, nr 7, s. 25-30

    Ingerencja w tożsamość firm / Jarosław Filipek // Marketing i Rynek. - 1998, nr 3, s. 14-17

    Test rozpoznawania opakowań jako metoda badania skuteczności promocji nowego produktu / Izabela Sowa // Marketing i Rynek. - 1998, nr 3, s. 30-34

    Zarządzanie markami na rynkach zagranicznych / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 1998, nr 2, s. 2-9

    Marketingowa funkcja nazwy produktu. Cz. 2 / Marek Zboralski // Marketing i Rynek. - 1997, nr 12, s. 27-30

    Marketingowa rola nazwy produktu. Cz. 1 / Marek Zboralski // Marketing i Rynek. - 1997, nr 11, s. 19-21

    Pozycjonowanie znanej marki w niszy rynkowej / Krzysztof J. Galas // Marketing i Rynek. - 1997, nr 8-9, s. 37-39

    Lojalność wobec marki pod mikroskopem / Andrew Ehrenberg, John Scriven ; oprac. z ang. Małgorzata Goławska // Marketing i Rynek. - 1997, nr 8/9, s. 43-45

    Kreować czy kupować markę ? / Jerzy Altkorn // Marketing i Rynek. - 1997, nr 5, s. 2-4

    Jak stworzyć doskonałość roku? : (kształtowanie marki Cleo) / Beata Kaczmarczyk // Marketing i Rynek. - 1997, nr 5, s. 17-19

    Budowanie marki bez udziału mass mediów / Erich Joachimmsthaler, David A. Aaker ; oprac. z ang. Małgorzata Goławska // Marketing i Rynek. - 1997, nr 5, s. 38-40

    Determinanty globalizacji marek / Jerzy Altkorn // Marketing i Rynek. - 1997, nr 4, s. 2-6

    Firmy zorientowane na markę / Jarosław Filipek // Marketing i Rynek. - 1996, nr 11, s. 2-6

    Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy Altkorn // Marketing i Rynek. - 1996, nr 10, s. 13-16

    Rozszerzanie marki na nowe wyroby / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 1996, nr 6 s. 7-14

    Marketingowe i prawne aspekty wyboru nazwy dla marki / Grzegorz Urbanek // Marketing i Rynek. - 1996, nr 3, s. 5-11

    Wartość rynkowa marki produktu / Maciej Rydel, Krzysztof Kamiński // Marketing i Rynek. -1995, nr 10, s. 2-6

    Strategia marki produktu / Józef Sala // Marketing i Rynek. - 1995, nr 3, s. 10-11


    Marketing w Praktyce

    Mozół tworzenia marki / Rafał Maciąg // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 11, s. 40-43

    DNA marki / Julia Izmałkowa // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 11, s. 59-61

    Energetyzujące marki / red. Artut Maciorowski // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 10, s. 22-24

    Przeprowadzanie marki przez kryzys / Anna Nalazek // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 6, s. 31-33

    Zasobność marki / Marek Staniszewski // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 6, s. 36-39

    Droga marki do mózgu / Jacek Studziński // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 6, s. 40-42

    Marki - eksponowane, chowane, puszkowane / Urszula Kuczwalska Janusz Komór // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 6, s. 55-57

    Co czeka marki luksusowe ? / Monika Hajdas // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 3, s. 78-80

    Marka pod wpływem / Michał Siejak // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 2, s. 44-51

    Miasto jako marka / Anna Gołębicka, Maciej Musioł // Marketing w Praktyce. - 2009, nr 1, s. 66-70

    Zacząć od marki / Arkadiusz Żmudziński // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 12, s. 30-31

    Kulisy siły marek internetowych / Artur Puszkiewicz // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 12, s. 72-75

    Twarz dla marki / Stanisław Pogorzelski // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 11, s. 46-47

    Marka wizjonerska / Marek Staniszewski // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 10, s. 72-75

    Zarządzanie znaczeniem marki / Marek Staniszewski // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 8, s. 6-10

    Kluczowe korzyści marki / Monika Hajdas // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 8, s. 70-72

    Koncept marki / Agata Wiszniewska, Renata Szopa-Milde // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 7, s. 58-61

    By marka porywała / Jarosław Chludziński // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 5, s. 6-9

    Rewitalizacja flagowych marek / redaguje Artur Maciorowski // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 5, s. 14-15

    Claim - esencja marki / Dorota Diensberg // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 4, s. 76-79

    Różne twarze marki B2B / Jacek Pogorzelski // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 2, s. 43-45

    Mity i marki (cz. II) / Krzysztof Polak // Marketing w Praktyce. - 2008, nr 1, s. 46-48

    Mity i marki (cz. I) / Krzysztof Polak // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 12, s. 45-47

    Dwa podejścia do marki / Alexander Sikora // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 12, s. 40-44

    Budowanie marki w Second Life / Marta Cyran, Marek Piotrowski // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 11, s. 34-37

    Marka wybrana / Agnieszka Kozak, Martyna Olesińska // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 10, s. 12-15

    MARTINI - półtora wieku marki / Agata Olesińska // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 9, s. 22-25

    Recepta na markę medyczną / Małgorzata Biernikiewicz // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 9, s. 40-44

    Humanizacja marki / Robert Michalik, Joanna Wal // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 7, s. 11-13

    Pokochać markę z lojalności / Arkadiusz Dobosz // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 7, s. 43-46

    Marka własna przywiązuje / Daniel Chudzik // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 7, s. 47-49

    Odświeżenie marki stroną internetową / Małgorzata Olszewska, Alicja Miłuńska // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 6, s. 22-26

    Marki wiernych wyznawców / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 5, s. 38-40

    Więź klienta z luksusową marką / Dominika Meinardi // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 4, s. 42-44

    Marki rosną nam wszerz / Magdalena Kuśmierz // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 3, s. 66-68

    Marka wspiera markę / Artur Maciorowski // Marketing w Praktyce. - 2007, nr 1, s. 17-19

    Decyduje marka / Jacek St. Ławicki // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 12, s. 12-15

    Archetyp dla marki : świętoszek czy buntownik ? / Monika Styś-Hajdas // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 12, s. 74-76

    Celebrity dla marki / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 11, s. 38-41

    Emocje kreują sukces marki / Dorota Szczerbicka // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 11, s. 86-89

    Marka LUX MED i sztuka / Ewa Kochańska, Fryderyk Rzymowski // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 10, s. 39-41

    Przeżyją marki istotne / Anna Gołębicka, Maciej Musioł // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 9, s. 46-49

    Zaufane marki Europejczyków / Alicja Fuksiewicz // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 9, s. 53-55

    Kultura marki / Tomasz Zgliczyński-Cuber // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 8, s. 57-59

    Marki na rynku budowlanym / Joanna Okupska // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 8, s. 63-66

    Mocna marka ścierna / Grzegorz Osóbka, Dariusz Żabierek // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 7, s. 29-33

    Świat marek młodych / Grzegorz Kowalski // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 7, s. 50-52

    Marka z eventem / Mariusz Ludwiński // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 6, s. 40-41

    RED dla planety / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 5, s. 6-7

    Strategia z marki / Robert Michalik // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 4, s. 42-45

    Czy marce potrzebny bohater ? / Monika Styś // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 4, s. 49-51

    Badania wizerunkowe marki / Tomasz Baran // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 3, s. 40-44

    Marka i wizerunek sieci / Paweł Gruszecki // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 3, s. 52-55

    Budujemy markę developera / Norbert Kilen, Monika Jasłowska // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 2, s. 14-16

    Osobowość i unikalność marki / Agnieszka Kozak // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 1, s. 20-22

    Zarządzanie marką innowacyjną : (case study Apple Computers) / Paweł Gruszecki // Marketing w Praktyce. - 2006, nr 1, s. 23-26

    Kłopoty marki „Ameryka” / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 12, s. 10-12

    Postaw na markę / Dorota Szczerbicka // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 10, s. 18-21

    Marki własne dyskontują sukces (cz. III) / Aleksandra Reymer-Goździewicz // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 11, s. 37-39

    Marki własne dyskontują sukces (cz. II) / Aleksandra Reymer-Goździewicz // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 10, s. 22-25

    Marki własne dyskontują sukces (cz. I) / Aleksandra Reymer-Goździewicz // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 8, s. 16-19

    New Luxury - luksus dla mas / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 8, s. 6-9

    Marka godna zaufania / Bożena Chmielarczyk // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 8, s. 10-12

    Marki własne sieci handlowych / Roman Baszun // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 7, s. 53-56

    Ciemna strona marki / Dorota Szczerbicka, Aleksander Krzyżowski // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 7, s. 60-62

    Zmienne prawo zarządzania marką / Maciej Świątek // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 6, s. 27-29

    Silna marka z dobrym scenariuszem / Jarosław Filipk // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 6, s. 67

    Ikony kultury, kultowe marki / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 5, s. 6-9

    Podobieństwo groźne na półce / Dorota Szczerbicka, Aleksander Krzyżowski // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 4, s. 6-9

    Bezpieczeństwo marki w internecie (cz. II) / Artur Maciorowski // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 4, s. 10-12

    Bezpieczeństwo marki w internecie (cz. I) / Artur Maciorowski // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 3, s. 60-63

    Marka w służbie klienta : [rozmowa z Agnieszką Brukszo, dyrektorem działu marketingu Statoil Polska] / rozmawiał Krzysztof Dziurzyński // Marketing
    w Praktyce. - 2005, nr 3, s. 68-69

    Jak rozszerzać markę / Grzegorz Kosson // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 2, s. 26-27

    Kształtowanie silnej marki / Anna Cwynar // Marketing w Praktyce. - 2005, nr 2, s. 28-31

    Slogan promujący markę / Cezary Mistewicz // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 11, s. 21-23

    HEYAH marka po prostu inna / Jarosław Filipek // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 11, s. 67

    Marka pozwala żyć : [rozmowa z Jimem Williamsem, wiceprezesem i dyrektorem ds. strategii i badań w Young&Rubicam Brands] / rozmawiał Krzysztof Dziurzyński // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 11, s. 68-69

    Wrażliwy prestiż marki luksusowej / Ewelina Sęk // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 10, s. 29-31

    Jedna czy wiele marek ? / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 10, s. 48-51

    Marka prawdziwie luksusowa / Ewelina Sęk // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 7, s. 4-8

    Kreowanie marki na rynku dziecięcym / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 7, s. 9-11

    Marka doskonalona bez końca / Jarosław Filipek // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 4, s. 52-54

    Granice rozszerzenia marki / Jarosław Filipek // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 3, s. 11-12

    Marki globalnie pożądane / Leszek Rewers, Grzegorz Wojciechowski // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 3, s. 48-49

    Niepewny los polskich marek w UE / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2004, nr 1, s. 15-17

    Marka taka jak ty / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 11, s. 11-12

    Markowe legendy / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 10, s. 16-17

    Nazwisko jak marka / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 9, s. 14-15

    Marka miedzy stereotypem a tabu / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 8, s. 14-16

    Marki własne handlowych gigantów / Zbigniew Spyra// Marketing w Praktyce. - 2003, nr 5, s. 8-11

    Barometr kondycji marki / Grzegorz Żuromski // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 4, s. 4-6

    Pod presją marek detalistów / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 4, s. 9-12

    Konstruowanie portfela marek / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 3, s. 16-18

    Repozycjonować czy budować od nowa ? / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 3, s. 19-21

    Marki wchodzą do szkół / Marcin Awdziej // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 3, s. 22-26

    10 najlepiej znanych marek / Liliana Piekut // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 3, s. 34-36

    Kreowanie wirtualnego oblicza marki / Agnieszka Ryng // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 2, s. 45-47

    Grzechy główne budowania marki / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2003, nr 1, s. 5-9

    Rozkwit marek detalistów (cz. I) / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 12, s. 10-12

    Kapitał i wartość finansowa marki / Marcin Wołkiewicz // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 12, s. 13-14

    Kolor w budowaniu strategii marki / Małgorzata Budzanowska // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 11, s. 10-12

    Wprowadzanie nowej marki na rynek medyczny / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 11, s. 13-15

    Survival Marketing - budowanie silnej marki / Maciej Świątek // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 10, s. 15-19

    Metamorfozy marki 3M / Ilona Gajewska // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 10, s. 20-21

    Tracking marek i kampanii reklamowych / Mateusz Galica, Magdalena Sawińska // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 9, s. 7-10

    Marka jako komunikat / Piotr Kwiatkowski // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 8, s. 8-9

    Czy siła marki zależy od reklamy ? / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 7, s. 7-11

    Rozwój marki a potencjał klienta / Tomasz Jakubowski // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 6, s. 4-6

    Wartość marki dla klienta / Piotr Kwiatkowski // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 6, s. 18-21

    Przedłużanie życia marki / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 5, s. 15-19

    Samochód dobrze nazwany / Andrzej Szymczyk // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 5, s. 20-22

    Gra wyrazistą marką / Adam Śledański // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 4, s. 16-18

    Krótka historia marki w Polsce / Piotr Kwiatkowski // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 3, s. 4-7

    13 zasad skutecznego zarządzania marką (cz. II) / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 3, s. 8-12

    13 zasad skutecznego zarządzania marką (cz. I) / Jacek Kall // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 2, s. 4-8

    Rozwój warunkiem życia marki / Piotr Kwiatkowski // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 2, s. 9-11

    Rozciąganie marki - kusząca strategia wzrostu / Renata Szopa-Milde // Marketing w Praktyce. - 2002, nr 1, s. 20-24

    Badania wizerunku i pozycjonowanie marki / Krzysztof Presz // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 12, s. 9-12

    Marki w skrótach / Kinga Szydzińska // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 12, s. 13-15

    Lojalność a przywiązanie do marki / Tomasz Jakubowski // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 11, s. 4-7

    Skuteczne wprowadzanie marki / Jacek Sadowski // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 11, s. 8-10

    W poszukiwaniu pozycji marki / Anna Gołębicka // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 11, s. 12-14

    Niepewna przyszłość marek własnych / Jarosław Pieniak // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 7, s. 12-15

    Marka na rynkach zagranicznych / Małgorzata Bartosik // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 7, s. 49-52

    10 zasad budowania silnej marki / Magdalena Zawada // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 4, s. 11-13

    Marka z bocianem / Aleksandra Paprocka // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 4, s. 55-58

    Jak odmłodzić markę / Grzegorz Urbanek // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 2, s. 32-35

    „Will” - megamarka po japońsku / Wioletta Bekisz // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 2, s. 37-38

    Kreowanie marki w banku / Janina Harasim // Marketing w Praktyce. - 2001, nr 2, s. 53-56

    Zarządzanie marką w sieci / Jacek Wlazło // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 6, s. 22-23

    Tworzenie silnej marki (cz. II) / Grzegorz Urbanek // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 5, s. 17-19

    Tworzenie silnej marki (cz. I) / Grzegorz Urbanek // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 4, s. 47-49

    Skuteczne rozszerzanie marki (cz. II) / Marzanna Witek-Hajduk // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 3, s. 47-50

    Skuteczne rozszerzanie marki (cz. I) / Marzanna Witek-Hajduk // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 2, s. 44-44

    Wyjątkowa wartość marki / Maciej Urbaniak // Marketing w Praktyce. - 2000, nr 2, s. 45-48

    „Wartość dodana” marki / Jacek Kotarbiński // Marketing w Praktyce. - 1999, nr 5, s. 39-41

    22 niezmienne prawa tworzenia marki / Marek Drabik // Marketing w Praktyce. - 1999, nr 4, s. 41-44

    Cykl życia marki na rynku / Małgorzata Witek-Hajduk // Marketing w Praktyce. - 1999, nr 3, s. 39-42

    Opakowanie kreuje markę / Magdalena Ankiel-Homa, Maciej Urbaniak // Marketing w Praktyce. - 1999, nr 3, s. 43-35

    Styl życia a lojalność wobec marki / Ewa Nowak // Marketing w Praktyce. - 1999, nr 1, s. 4-6

    Marka wizytówką firmy / Arkadiusz Dobosz // Marketing w Praktyce. - 1998, nr 5, s. 30-31

    W markę warto inwestować / Paweł Dobski // Marketing w Praktyce. - 1998, nr 2, s. 29-32

    Trzy podejścia do marki / Jerzy Altkorn // Marketing w Praktyce. - 1996, nr 9/10, s. 37-30


    Nowe Życie Gospodarcze

    Marka jako kluczowy czynnik sukcesu / Katarzyna Mokrysz, Adam Mokrysz // Nowe Życie Gospodarcze. - 2005, nr 12, s. 14-16


    Personel i Zarządzanie

    Siła marki : rozmowa z Brettem Minchingtonem, międzynarodowym ekspertem w dziedzinie budowania marki pracodawcy / rozm. Radosław Kanp // Personel i Zarządzanie. - 2009, nr 10, s. 20-22

    Misja dla wytrwałych : budowanie marki pracodawcy w Ericsson Sp. z o.o. / Katarzyna Pąk // Personel i Zarządzanie. - 2008, nr 11, s. 24-27

    Ambasadorowie organizacji : budowa firmowej marki od wewnątrz / Roman Rostek // Personel i Zarządzanie. - 2008, nr 11, s. 28-31


    Problemy Jakości

    Marki pracodawców w opiniach polskich pracowników / Agnieszka Baruk // Problemy Jakości. - 2008, nr 5, s. 28-32

    Rola marki produktów spożywczych w decyzjach zakupowych konsumentów - studium przypadku / Marzena Góralczyk // Problemy Jakości. - 2007, nr 3,
    s. 46-48

    Marka a satysfakcja klienta / Barbara Józefowicz, Robert Karaszewski // Problemy Jakości. - 2005, nr 5, s. 18-21

    Rola marki jako gwarancji jakości na rynku dóbr produkcyjnych / Maciej Urbaniak // Problemy Jakości. - 2002, nr 1, s. 20-24


    Przegląd Organizacji

    Tożsamość marki a wybory konsumenckie w warunkach globalizacji / Błażej Herzyk // Problemy Organizacji. - 2013, nr 4, s. 41-45

    Siła marki polskiego pracodawcy - rezultaty badań empirycznych / Katarzyna Wojtaszczyk // Przegląd Organizacji. - 2012, nr 2, s. 19-22

    Jak tworzy się marki ? : praktyczne wskazówki dotyczące procesu kreacji marki / Arkadiusz Moroz // Przegląd Organizacji. - 2008, nr 3, s. 35-38

    Szanse lokalnych marek w dobie globalizacji : wybrane zagadnienia związane z budowaniem kapitału marki / Arkadiusz Moroz // Przegląd Organizacji. - 2007, nr 6, s. 34-36

    Jak w dobie globalizacji wypracować przewagę konkurencyjną opartą na marce / Arkadiusz Moroz // Przegląd Organizacji. - 2007, nr 3, s. 28-32

    Niech marka prawdę ci powie / Mariusz Przybył ; rozm. przepr. Dariusz Teresiński // Przegląd Organizacji. - 2005, nr 4, s. 5-7

    Marka za markę / Wojciech Gasparski ; rozm. przepr. Dariusz Teresiński // Przegląd Organizacji. - 2005, nr 4, s. 8-9

    Determinanty silnej pozycji rynkowej marek handlowych / Jacek Kall // Przegląd Organizacji. - 2005, nr 4, s. 10-13

    Marka i jej znaczenie w przedsiębiorstwie / Barbara Józefowicz // Przegląd Organizacji. - 2005, nr 4, s. 13-16

    Marka produktu a znaki jakości / Piotr Rogala // Przegląd Organizacji. - 2003, nr 10, s. 38-39

    Strategia marki jako element strategii rozwoju gminy / Dariusz Trzmielak // Przegląd Organizacji. - 2001, nr 12, s. 34-37


    Rachunkowość

    Marka - składnik luki sprawozdawczej przedsiębiorstw / Mirosław Marcinek // Rachunkowość. - 2009, nr 5, s. 12-19

    Wycena marki / Grzegorz Urbanek // Rachunkowość. - 2004, nr 10, s. 23-29


    Studia Europejskie (Warszawa).

    Rola marki w promocji wizerunku Polski i polskiego biznesu / Krzysztof Jasiecki // Studia Europejskie (Warszawa). - 2004, nr 1, s. 63-85


    Turystyka i Hotelarstwo

    Turystyczne logo / Andrzej Stasiak // Turystyka i Hotelarstwo. - 2002, nr 1, s. 91-110


    Zarządanie Zasobami Ludzkimi

    Strategia wzmocnienia marki i wizerunku pracodawcy (McDonald’s Polska) / Monika Kantowicz-Gdańska, Dominik Szulowski // Zarządanie Zasobami Ludzkimi.
    - 2009, nr 6, s. 67-74